Nejčastěji kladené dotazy
Sledování objednávky
Pracujeme na tom! Můžete se přihlásit a zobrazit aktualizace vaší objednávky v reálném čase.
Nejčastěji kladené otázky
Upozorňujeme, že tyto nabídky nejsou pravé a jedná se o podvod. Pokud byste se rozhodli na tyto nabídky reagovat, nejenže nedostanete žádné zboží, ale hrozí také neoprávněné stržení dalších částek z vaší platební karty. Důrazně vás žádáme, abyste tyto stránky nahlásili a nevyplňovali žádné osobní ani platební údaje. Naše produkty je možné kupovat pouze na našich oficiálních webových stránkách a soutěže v rámci sociálních sítí nepořádáme. Pokud by se tak dělo, tak opět pouze v rámci oficiální stránky Rituals Cosmetics CZ, která se pozná podle modré "fajfky".
Pokud jste na podvodné stránce zadali heslo, okamžitě ho změňte na všech účtech, kde jste použili stejné nebo podobné heslo. Pokud jste zadali údaje o platební kartě nebo bankovním účtu, okamžitě kontaktujte svou banku nebo poskytovatele platební karty a informujte je o situaci. Mohou zablokovat vaši kartu a zabránit neoprávněným transakcím. Proveďte kompletní kontrolu svého počítače nebo zařízení pomocí aktualizovaného antivirového softwaru, abyste zjistili a odstranili případný malware.
Vaše objednávky obvykle doručujeme během 1 až 3 pracovních dnů. Doporučujeme vám zaregistrovat se nebo si stáhnout naši aplikaci, kde můžete snadno sledovat stav a polohu vaší objednávky.
Doprava
Jaké možnosti doručení si mohu vybrat?
Objednávku si můžete nechat doručit na adresu domů nebo na výdejní místa. Spolupracujeme se společnostmi PPL, GLS, Zásilkovna.
Jak mohu sledovat stav své objednávky?
E-mailem obdržíte následující aktualizace:
- Potvrzení o přijetí objednávky.
- Jakmile bude vaše objednávka zabalena, obdržíte link pro sledování, díky němuž budete moci sledovat její stav u našich dopravců.
- Pokud je kurýr s vaší objednávkou na cestě, upozorní vás kurýrní společnost.
Poštovné
Objednávky nad 999 Kč s doručením přes Zásilkovnu jsou doručovány zdarma. Objednávky s ostatními přepravci jsou zdarma od 1 500 Kč.
U objednávek s doručením na výdejní místa je účtován poplatek za doručení následovně:
- Zásilkovna na výdejní místo 50 Kč
- PPL na výdejní místo 50 Kč
- GLS výdejní místa 50 Kč
U objednávek s doručením na adresu je účtován poplatek za doručení následovně:
- PPL 80 Kč
- GLS 80 Kč
- Zásilkovna na adresu 80 Kč
Platba
Jak mohu objednávku zaplatit?
Snažíme se vám platbu co nejvíce usnadnit. Objednávku můžete bezpečně dokončit pomocí následujících platebních metod:
- Platba pomocí Apple Pay - Platba kartou uloženou v Peněžence Apple Pay.
- Platba kartou - Platba kartou online
- Platba pomocí Google Pay - Platba kartou uloženou v Peněžence Google.
- Online bankovní převod - online bankovní převod přes váš účet
- Dobírka – platba kurýrovi při převzetí v hotovosti nebo kartou za 39 Kč
Jak mohu použít svou dárkovou poukázku?
Dárková poukázka Rituals má omezenou platnost a to 180 dnů od data zakoupení, lze jí uplatnit pouze v našich kamenných prodejnách.
Byla moje objednávka úspěšně zaplacena?
Po zadání objednávky se obvykle zobrazí, že částka za nákup byla okamžitě odepsána z vašeho účtu. Referenční číslo platby často obsahuje číslo vaší objednávky. Pokud vám něco není jasné, ověřte si, která situace se vás týká:
Objednávka nebyla uhrazena, částka nákupu nebyla stržena.
V tomto případě se zpracování platby nezdařilo. Dorazí vám na email odkaz na znovu uhrazení objednávky.
Objednávka zaplacena, ale neobdrželi jste potvrzení objednávky.
Potvrzení objednávky vám zpravidla přijde do hodiny od jejího odeslání. Doporučujeme vám zkontrolovat, zda se tento e-mail nenachází ve složce nevyžádané pošty. Pokud jste jej neobdrželi, samozřejmě vám rádi pomůžeme.
Potvrzení o přijetí objednávky, ale bez možnosti sledování a dohledání.
Veškeré informace o doručení obdržíte, jakmile bude vaše objednávka na cestě.
Moje objednávka
Co mám dělat, když jsem něco objednal špatně, mohu objednávku zrušit?
Bohužel objednávka již stornovat nelze. Objednávku nám, ale můžete vrátit přes náš formulář a následně vám vrátíme peníze.
Nevidíte částku za stornovanou objednávku? Pak vám rádi pomůžeme dále, když nás kontaktujete a sdělíte nám číslo své objednávky.
Neobdržel jsem potvrzení objednávky, byla moje objednávka úspěšně přijata?
Potvrzení objednávky vám zpravidla přijde do hodiny od dokončení objednávky. Nezapomeňte také zkontrolovat složku spamu, pokud jste jej dosud neobdrželi. Pokud nedorazilo, zkontrolujte, zda byla částka nákupu odečtena z vašeho účtu. Pokud tomu tak je, můžete s jistotou předpokládat, že objednávka proběhla úspěšně. Číslo objednávky najdete také v odkazu na platbu.
Pokud jste neobdrželi potvrzení ani několik hodin po odeslání objednávky, informujte nás prosím, abychom vám mohli dát vědět, zda vše proběhlo v pořádku.
Neobdržel/a jsem dárek k objednávce?
Dárek k nákupu si každý zákazník musí vložit do nákupního košíku sám z důvodu, že máme pro vaši spokojenost na výběr z více dárku a každý zákazník má jiné preference. Na tuto skutečnost jste upozorňováni v nákupním košíku. Zde naleznete naše pravidla pro dárky k nákupu.
Reklamace
Jak mohu vrátit objednávku?
Vrácení zásilky začíná registrací vrácení. Pomocí našeho formuláře pro vrácení můžete snadno uvést, které výrobky nám chcete vrátit. Poté obdržíte e-mail s pokyny a štítkem pro vrácení.
Vytiskněte si štítek pro vrácení a nalepte jej na krabici, kterou řádně zabalíte. Ujistěte se, že vracené výrobky splňují naše podmínky pro vrácení.
Jak rychle obdržím své peníze po vrácení?
Poté, co nám bude doručena vaše vrácená zásilka, vám co nejrychleji vrátíme částku za nákup prostřednictvím vašeho původního způsobu platby. Může trvat až 14 dní, než bude vaše vrácená částka po obdržení plně zpracována. Pokud ani po uplynutí této lhůty nedorazí částka za nákup na váš účet, rádi vám pomůžeme dále s využitím čísla vaší objednávky a potvrzení o odeslání.
Prodejny
Jak zjistím, zda je produkt skladem na prodejně?
Je skvělé, že nás chcete navštívit naše kamenné prodejny. Bohužel na e-shopu nelze zjistit skladovou dostupnost na prodejně. Pokud chcete mít záruku, že z prodejny neodejdete s prázdnou, doporučujeme před návštěvou prodejnu kontaktovat. Naši zaměstnanci vám rádi sdělí, zda je vaše oblíbené zboží skladem.
Jsou Vaše akce na prodejnách stejné jako na e-shopu?
Chceme vám nabídnout skvělý zážitek jak v obchodě, tak online a zkoumáme možnosti, jak obohatit vaši návštěvu. V našich prodejnách vás přivítáme šálkem dobrého čaje, nabídneme vám chvilku odpočinku a vy si můžete osobně vychutnat náš sortiment. V našem internetovém obchodě si zakoupíte celý náš sortiment a užijete si tu lehkost, že vám objednávku můžeme doručit na vámi zvolenou adresu nebo výdejní místo.
Přehled všech našich aktuálních akcí najdete na našich webových stránkách. Ne všechny propagační akce platí také v prodejnách. To je dobré vědět, když chcete využívat naše výhody online.
Mohu si produkt vyměnit na prodejně?
Výrobky, které jste si objednali online, můžete vrátit pomocí našeho formuláře pro vrácení zboží. Vrácení na prodejně není možné.
Můj účet
Jaké jsou výhody zákaznického účtu Rituals?
Rádi rozmazlujeme své věrné zákazníky. Jako člen zákatnického účtu Rituals můžete využívat exkluzivní akce, včetně dárku k objednávkám nad minimální částku. Budeme vám také zasílat inspirativní obsah a informovat vás jako první o našich nových produktech.
Jak si mohu vytvořit účet?
Rádi vás přivítáme jako nového zákazníka. Vytvoření zákaznického účtu Rituals je zcela zdarma a umožňuje nám hýčkat vás pravidelnými akcemi a spoustou překvapení.
Jako člen se můžete zaregistrovat různými způsoby: prostřednictvím našich webových stránek, nebo v naší aplikace. Můžete tak učinit i během objednávky, abyste mohli okamžitě využívat všech výhod.
Chcete-li využívat výhody členství, nezapomeňte se při každém nákupu u nás prokázat zákaznickou kartou nebo se přihlásit ke svému účtu.
Potřebujete pomoc?
Kontaktujte náš zákaznický servis, který Vám se vším velice rád pomůže.
Jsme k dispozici pro všechny Vaše dotazy od pondělí do pátku 08:00 - 15:00